Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συγκεντρώσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Συγκεντρώσεις. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

18 Ιουλ 2011

Παρέμβαση στο ΙΚΑ Κυψέλης για το σφάγισμα των βιβλιαρίων ασθενείας των ανέργων και των επισφαλώς εργαζόμενων

Παρέμβαση στο ΙΚΑ Κυψέλης πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 14 Ιουλίου από την ανοιχτή πρωτοβουλία ανέργων. Στην παρέμβαση συμμετείχαν αλληλέγγυοι, η λαϊκή συνέλευση κυψέλης, η συνέλευση αντίστασης και αλληλεγγύης κυψέλης-πατησίων και η ΑΝΑΣΑ(Αναγέννηση Ανθρωπίνων Σχέσεων & Αξιών).





 


Το κείμενο που μοιράστηκε μαζικά στο ΙΚΑ

ΑΜΕΣΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΑΡΙΩΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΣΦΑΛΩΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

Ως άνεργοι και επισφαλώς εργαζόμενοι παρεμβαίνουμε σήμερα σε μια από τις πιο πυκνοκατοικημένες συνοικίες της Αθήνας και στο τοπικό υποκατάστημα ΙΚΑ Πατησίων, απαιτώντας την σφράγιση των βιβλιάριων υγείας για πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, δική μας αλλά και των οικογενειών μας.

Είμαστε εργαζόμενοι που μετά από χρόνια δουλειάς, με τα νέα μέτρα χάνουμε το τελευταίο μας δικαίωμα για την παροχή περίθαλψης.

Δικαίωμα που έχουν κατακτήσει οι εργαζόμενοι μέσα από τους αγώνες τους. Μετά από πολύχρονες κρατήσεις ασφαλιστικών εισφορών, πιστεύουμε στο δικαίωμά μιας αξιοπρεπούς υγειονομικής φροντίδας.

Δεν απευθυνόμαστε στον άκαμπτο κρατικό μηχανισμό, αλλά στην αλληλεγγύη των εργαζομένων του ΙΚΑ που σε λίγο μπορεί να είναι στη θέση μας.

Στις σημερινές συνθήκες οικονομικής εξαθλίωσης, θεωρούμε καθοριστικό το δικαίωμα της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης. Σκεπτόμενοι το επικείμενο κλείσιμο 3 νοσοκομείων που εξυπηρετούν την ευρύτερη περιοχή των Πατησίων/Κυψέλης (Παμμακάριστος, 7ο Θεραπευτήριο, Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων), στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις και τους αγώνες των εργαζομένων σε αυτά.

Δεν είμαστε επαίτες, είμαστε εργαζόμενοι χωρίς δουλειά με χρόνια εργασίας και κρατήσεις ασφαλιστικών εισφορών.

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ

•Άμεσο σφράγισμα των βιβλιάριων ασθενείας ανέργων και των επισφαλώς εργαζομένων, ντόπιων και μεταναστών.

•Πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη χωρίς προϋποθέσεις.

Ανοιχτή Πρωτοβουλία Ανέργων για τη δημιουργία Σωματείου Βάσης Ανέργων (ΣΩ.Β.Α.)

Καλούμε όλους στην επόμενη συνέλευση της Ανοιχτής Πρωτοβουλίας Ανέργων για τη δημιουργία Σωματείου Βάσης Ανέργων (ΣΩ.Β.Α.) που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή, 15 Ιουλίου 2011 στις 17:30, στο Σύλλογο Υπαλλήλων Βιβλίου Χάρτου (Λόντου 6 και Μεσολογγίου, Εξάρχεια, στο ύψος της Ζωοδόχου Πηγής και Σόλωνος).

Στοιχεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης: http://swbanergwn.blogspot.com, somateioanergon@yahoo.com

Πηγή: http://swbanergwn.blogspot.com/

12 Ιουλ 2011

4ωρη στάση και συγκέντρωση την Πέμπτη 14/7 ενάντια στο κλείσιμο του νοσοκομείου πατησίων

ΕΙΝΑΠ: 4ωρη στάση εργασίας την Πέμπτη 14/7/11 στις 11-15.00 και συγκέντρωση στο υπουργείο Υγείας στις 12 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αθήνα, 6/7/11
(προς τους υγειονομικούς συντάκτες)
ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ «ΣΟΦΩΝ» ΛΥΣΕΩΝ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Το ΔΣ της ΕΙΝΑΠ επιχείρησε μια πρώτη εκτίμηση των κυβερνητικών μέτρων περί συγχωνεύσεων και αναδιαρθρώσεων στο ΕΣΥ. Από αυτά, κάποια εξαγγέλθηκαν από τον κ. Λοβέρδο στις 29/6/11, κάποια άλλα έχουν ήδη νομοθετηθεί στα άρθρα 66 και εξής του πρόσφατου νόμου περί μεταμοσχεύσεων και κάποια άλλα ήδη εφαρμόζονται (κυρίως όσον αφορά τη συγχώνευση νοσοκομείων ΙΚΑ με νοσοκομεία ΕΣΥ).
Κατ’ αρχήν επισημαίνουμε τα εξής:
  1. Το κριτήριο με βάση το οποίο διαμορφώνονται τα κυβερνητικά μέτρα δεν είναι κάποιος υγειονομικός χάρτης, όπως ομολογείται στις σελίδες 30 και 31 του κυρίως κειμένου, είναι η εξοικονόμηση χρημάτων από τις εφημερίες των γιατρών, τις βάρδιες του νοσηλευτικού προσωπικού, τα φάρμακα και τα υλικά.
  2. Τα στοιχεία που επικαλείται το Υπουργείο ή είναι λάθος ή είναι ελλιπή ή πολλές φορές δίνονται διαφορετικά στοιχεία για το ίδιο αντικείμενο σε διαφορετικές σελίδες του ίδιου κειμένου ή αντιστοιχούν μόνο σε ένα συγκεκριμένο μήνα, ώστε η πληρότητα να εμφανίζεται πολύ χαμηλότερη από την πραγματική.
  3. Κραυγαλέο παράδειγμα για τις προθέσεις των κυβερνώντων είναι τα μέτρα για τις Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Εκεί επιχειρείται μια απίστευτη λαθροχειρία με τα στοιχεία (θεωρούνται λειτουργούντα τα κρεβάτια που από χρόνια είναι κλειστά, λόγω έλλειψης νοσηλευτικού προσωπικού), ώστε να εμφανιστούν δήθεν κενά σε μόνιμη βάση το 10-20% των κλινών ΜΕΘ στο λεκανοπέδιο. Και αυτό από τη στιγμή που η χώρα μας από χρόνια έχει το θλιβερό προνόμιο να διατηρεί επίσημη λίστα αναμονής διασωληνωμένων ασθενών!

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 14/7/2011 ώρα 19:00 στο σταθμό του ΗΣΑΠ Άνω Πατήσια (Αγία Βαρβάρα).

ΣΩΜΑΤΕΙΟ  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ 
ΨΗΦΙΣΜΑ
Μέσα στον καταιγισμό των άγριων μέτρων που επιβάλλονται δρομολογείται και το κλείσιμο του Γενικού Νοσοκομείου Πατησίων.
Η γενική συνέλευση  των εργαζομένων του Νοσοκομείου  στις 7/7/2011 αποφάσισε τα παρακάτω:
«Διαφωνούμε με τις ανακοινώσεις και τις αλλαγές που προτείνει το Υπουργείο Υγείας για το Νοσοκομείο μας.                                 
     Απαιτούμε την ανάπτυξη του Νοσοκομείου χωρίς κατάργηση καμιάς κλίνης και κανενός τμήματος.                                                                         
Το Γενικό Νοσοκομείο Πατησίων εξυπηρετεί ανάγκες μεγάλου τμήματος πληθυσμού κατά την τακτική  λειτουργία του  και κατά τις εφημερίες.»
Κατόπιν αυτών καλούμε  τους εργαζόμενους του Νοσοκομείου  και τους κατοίκους της περιοχής σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 14/7/2011 ώρα 19:00  στο σταθμό του ΗΣΑΠ Άνω Πατήσια (Αγία Βαρβάρα).

                                                   Σωματείο εργαζομένων Γ.Ν.Πατησίων

Πηγή: http://nosokomiopatision.blogspot.com/

4 Ιουν 2011

Πορεία στα Πατήσια για τα νοσοκομεία της περιοχής, την υγεία και την περίθαλψη για όλους.


Συγκέντρωση και συζήτηση έγινε σήμερα το απογευμα στο πάρκο του Φιξ απέναντι από το 7ο θεραπευτήριο του ΙΚΑ που απειλείται ουσιαστικά με κλείσιμο. Μετα τη συζήτηση έγινε πορεία στην Πατησίων μέχρι το Γενικό Νοσοκομείο (ηλ. σταθμός Α. Πατησίων) η οποία επέστρεψε και κατέληξε στο 7ο θεραπευτηριο μέσα απο τα στενά της περιοχής. Η κινητοποιηση, η δεύτερη στη σειρά, έγινε με πρωτοβουλία εργαζόμενων στα νοσοκομεία της περιοχής και πλαισιωθηκε από κόσμο της γειτονιάς και από άλλες πρωτοβουλίες, συνελεύσεις, καταλήψεις, και στέκια της περιοχής.

Πηγη: Athens.indymedia

26 Μαΐ 2011

Ηράκλειο: Ανακοινώσεις για όλους σε περιορισμένο ακροατήριο

Μπορεί ο λόγος της επίσκεψης του κ.Λοβερδου στο Ηράκλειο σήμερα να ήταν οι ανακοινώσεις για τις επεικείμενες δράσεις του Υπουργείου του στην Κρήτη, αυτό όμως δεν μπορούσε να γίνει μπροστά στους εκπροσώπους των γιατρών και των εργαζομένων στα νοσοκομεία.

Αυτούς ο δημοκρατικός υπουργός δεν τους συμπεριέλαβε στη λίστα των V.I.P. προσκεκλημένων και τους άφησε απ εξω παρέα με τους φρουρούς της δημοκρατίας...Τα ΜΑΤ..

Αλίμονο φυσικά σε όσους τόλμησαν να περάσουν από τον κλοιό...Ρόπαλιές, φυσουνιές δακρυγόνων από μισό μέτρο...

Η δημοκρατία πλέον εκδικείται ακόμα και αυτούς που την στηρίζουν..(γιατί δεν μπορούμε φυσικά να ξεχνάμε τον ρόλο εντός του δημοκρατικού μας πολιτεύματος συγκεκριμένων γνωστών συνδικαλιστοπατέρων -υποψήφιοι κομμάτων, αρχισυνδικαλιστες κτλ- που βρέθηκαν συμφωνα με τα όσα καταγράφουν απέναντι στους φρουρούς του πολιτευματος)...

Ο σοσιαλιστής λοιπόν υπουργός σε μια ακόμα επίδειξη κοινωνικής ευαισθησίας..Θαυμάστε τον μεσα από το βίντεο του Creta live

22 Μαΐ 2011

παρέμβαση στο νοσοκομείο Λοιμωδών

Παρέμβαση στο νοσοκομείο Λοιμωδώναπό άτομα και συλλογικότητες από αυτοοργανωμένους χώρους της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά
Σήμερα το πρωί, στο πλαίσιο των παρεμβάσεών μας γύρω από την  υπόθεση της υγείας και της περίθαλψης έτσι όπως αναδιάτασσονται με γνώμονα την συστημική κρίση, δεκάδες άτομα από αυτοοργανωμένους χώρους της Δυτικής Αθήνας και του Πειραιά μαζί με άτομα της “συνέλευσης για την υγεία” προχωρήσαμε σε κατάληψη των διοικητικών υπηρεσιών του νοσοκομείου Αγ. Βαρβάρα (πρώην Λοιμωδών) στο Αιγάλεω. Το συγκεκριμένο νοσοκομείο είναι ένα από αυτά που προορίζονται να κλείσουν και οι υπηρεσίες του να συγχωνευτούν στο Αττικό νοσοκομείο στο Χαϊδάρι. Το νοσοκομείο αυτό έχει μια μεγάλη ιστορία η οποία από την περίοδο του μεσοπολέμου έχει “στιγματιστεί” σε σχέση με την “φιλοξενία” του σε λεπρούς συνανθρώπους μας. Οι υπηρεσίες του συγκεκριμένου νοσοκομείου είναι ανεκτίμητες για τους ανθρώπους της περιοχής που είναι στην πλειονότητά τους ρομά και άποροι. Γιʼ αυτό εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι ένα τέτοιο νοσοκομείο προορίζεται να κλείσει. Όταν ξεθεμελιώνονται και τα τελευταία ψήγματα πρόνοιας στην υγεία το “μήνυμα” των κυρίαρχων προς την κοινωνία γίνεται πιό σαφές…
Η παρέμβαση ξεκίνησε από τις 11.30πμ με συγκέντρωση στην πλατεία Δημαρχείου της Αγ. Βαρβάρας. Μετά με πορεία κινηθήκαμε προς το νοσοκομείο. Κλείσαμε το ταμείο, ενημερώσαμε το εργαστήριο  και μοιράσαμε κείμενα σε αρρώστους κι εργαζόμενους. Μιά μεγάλη ομάδα ποδηλατών έφυγε από τον χώρο του νοσοκομείου για να προπαγανδίσει την κατάληψη στις τριγύρω περιοχές. Μοιράστηκαν κείμενα σε σχέση με την παρέμβαση στους χώρους υγείας έξω από το Πράκτικερ Ιεράς Οδού και Ελ Βενιζέλου (όπου παρεμπιπτόντως στηλιτεύσαμε και την ύπαρξη ρουφιάνων σεκιουριτάδων που παριστάνουν τους πελάτες μέσα στο κατάστημα προς “άγραν” απαλλοτριωτών), στο Μετρό Αιγάλεω, στην ανθοκομική έκθεση στο Μπαρουτάδικο και στην πολυσύχναστη  πλατεία Λέλας Καραγιάννη. Η κατάληψη έληξε γύρω στις 3 το μεσημέρι.
Συνεχίζουμε…






Πηγή: Athens.indymedia.org, μεταφορά από το μπογκ της κατάληψης Σινιάλο στο Αιγάλεω:
http://sinialo.espiv.net

20 Απρ 2011

Ας σοβαρευτούμε λιγάκι ως νέοι γιατροί

Μπορεί να βρισκόμαστε εν μέσω πασχαλινής ραστώνης, όμως συνάξεις σαν τη σημερινή (γιατί συγκεντρωση δεν θα την έλεγες με τίποτα, από τη στιγμή που μέχρι τις 13.00 τα τηλεοπτικά συνεργεία ξεπερνούσαν τους συγκεντρωμένους), είναι βουτυρο στο ψωμί του κάθε συστεμικού υποκειμένου που θέλει να μπουνε εξετάσεις στην ειδικότητα για να βολεύει τους αυλικούς του

Αν πάλι κάποιος νομίζει ότι οι εξετάσεις θα λύσουν το πρόβλημα της αναμονής για τους "καλούς γιατρούς", ας δει τι συμβαίνει στις υπόλοιπες χώρες του ευρωπαικού νότου με τις εξετάσεις και ας το πολλαπλασιάσει επί όσες φορές περισσότερο είναι διεφθαρμένο το ελληνικό δημόσιο για να καταλάβει τις πιθανότητες επιτυχίας ενός καλού και διαβαστερού γιατρού στην ειδικότητα που επιθυμεί..

Όποιος τέλος (και είναι η μεγάλη πλειοψηφεία) πιστεύει ότι αρκούν 40 αντιπρόσωποι του για να διεκδηκίσουν τα δικαιώματα και τις επιθυμίες του πλανιέται οικτρά..

Αν δεν παλέψει από μόνος του για την αποτροπή των όσων του έρχονται κατάμουτρα από τους εξουσιάζοντες, το μόνο που θα έχει πετύχει είναι να τους αφήσει να αλωνίζουν ελεύθεροι στο μέλλον του..Μετά μόνο να μη διαμαρτύρεται ως συνήθως στα πηγαδάκια και στις παρέες για το πώς έχει η κατάσταση...

Οι παλιοι με τον ένα ή άλλο τρόπο την έχουν βολέψει...
Προφανώς αυτοί που πρέπει να ενδιαφερθούμε σήμερα δεν υπήρχαμε.
Ελπίζω απά την επόμενη φορά να είμαστε στο δρόμο όσοι πρέπει, γιατί αλλιώς είμαστε άξιοι της μοίρας μας..

19 Απρ 2011

Μεγάλη Τετάρτη: Δίωρη στάση εργασίας των ειδικευομένων Αθήνας- Πειραιά για το θέμα της ιατρικής εκπαίδευσης

Με σημερινή της απόφαση η ομοσπονδία νοσοκομειακών γιατρών προκύρηξε στάση εργασίας όλων των ειδικευομένων Αθήνας και Πειραια για να μπορέσουν αυτοί να συμμετέχουν στην αυριανή κινητοποίηση στο Υπ.Υγείας.
Αυριο στις 12 το μεσημέρι όλοι στο υπουργείο!!!
Ακολουθεί η ανακοίνωση της στάσης εργασίας από την ομοσπονδία:
Δίωρη στάση εργασίας των ειδικευομένων Αθήνας- Πειραιά για το θέμα της ιατρικής εκπαίδευσης
Ο.Ε.Ν.Γ.Ε. Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας 
O.E.N.G.E. Federation of Hospital Doctors of Greece
Αθήνα, 19 Απριλίου 2011


Δίωρη στάση εργασίας των ειδικευομένων Αθήνας- Πειραιά

Η δημοσιοποίηση μέσω των εφημερίδων του άθλιου πονήματος περί ιατρικής εκπαίδευσης έχει προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους νέους γιατρούς. Είναι ενδεικτικό ότι οι Ιατρικοί Σύλλογοι, η ΟΕΝΓΕ και οι άλλοι ιατρικοί φορείς είχαν πλήρη άγνοια του υποτιθέμενου «προσχεδίου νόμου», το οποίο ακόμη και ο υπουργός Υγείας αποκήρυξε χλιαρά.

Η Εκτελεστική Γραμματεία της ΟΕΝΓΕ σε έκτακτη συνεδρίαση της αποφάσισε από κοινού με τον Σύλλογο Φοιτητών Ιατρικής να διοργανώσει παράσταση διαμαρτυρίας αύριο Μ. Τετάρτη στις 12 το μεσημέρι μπροστά στο υπουργείο Υγείας.

Για να διευκολυνθούν οι ειδικευόμενοι που επιθυμούν να συμμετάσχουν στη παράσταση διαμαρτυρίας, η ΟΕΝΓΕ προκηρύσσει στάση εργασίας για τους ειδικευόμενους Αθήνας- Πειραιά από τις 11.30πμ μέχρι το τέλος της εργασίας.

Καλούμε όλες και όλους τους νέους συναδέλφους να συμμετάσχουν στην αυριανή συγκέντρωση.

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΡΝΑΒΑΣ 
ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΟΕΝΓΕ

20 Μαρ 2011

Οι κάτοικοι υπερασπίζονται το νοσοκομείο! (7o IKA: Από την πορεία του Σαββάτου 19/3)


 Δεκάδες (πάνω από 100) κάτοικοι των Α. Πατησίων, αλλά και εργαζόμενοι του νοσοκομείου ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα των συλλογικοτήτων της περιοχής και του σωματείου στην ανοιχτή λαϊκή συνέλευση για να μη κλείσει το 7ο νοσοκομείο του ΙΚΑ. Όλοι οι ομιλητές εκφράστηκαν με αγανάκτηση για τα σχέδια της κυβέρνησης όχι μόνο για το 7ο και τα άλλα δύο νοσοκομεία της περιοχής αλλά και συνολικά για τη πολιτική της που κόβει τα πάντα από λαό. Η πρώτη, όπως ειπώθηκε, συνέλευση των κατοίκων αποτελεί το ξεκίνημα ενός αγώνα για να μη κλείσει το νοσοκομείο. Συγκινητική ήταν η παρέμβαση ενός παππού που αν και νοσηλευόμενος στο νοσοκομείο κατέβηκε στη συνέλευση, μίλησε και συμμετείχε σε όλη τη πορεία που ακολούθησε. Η απόφαση για τη πραγματοποίηση της πορείας πάρθηκε άμεσα και χωρίς να ήταν προγραμματισμένη, ξεκίνησε από τη Καυταντζόγλου και μέσω Πατησίων, Καραβία και Αχαρνών πέρασε μπροστά από τη Παμμακάριστο όπου πραγματοποιήθηκε στάση και καλέστηκαν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου αλλά και οι ασθενείς και οι συγγενείς τους να συμετάσχουν στο κοινό αγώνα. Οι κάτοικοι απ' όπου περνούσε η πορεία την υποδεχόντουσαν με ξάφνιασμα και όταν μάθαιναν τα σχέδια της κυβέρνησης για τα νοσοκομεία τους, όπως έλεγαν χαρακτηριστικά αρκετοί, εκφράζαν την υποστήριξή τους σε όποια κίνηση γίνει από ΄δω και πέρα.
Ο αγώνας για το μη κλείσιμο του νοσοκομείου συνεχίζεται με καλύτερες προϋποθέσεις από 'δω και πέρα.
Ακολουθούν φωτογραφίες και βίντεο από την πορεία:




Πηγή: http://antigeitonies.blogspot.com/

12 Μαρ 2011

Xαλάνδρι: Διαμαρτυρία σε παρουσία του Λοβέρδου

Σημερα στο βιβλιοπωλειο ευριπιδης γινοταν παρουσιαση του βιβλιου ΑΜΗΧΑΝΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ του τασου παππα. επιτιμος καλεσμενος ο υπουργος μας υγειας , αξιοτιμος κυριος λοβερδος!
ετσι λοιπον 50 ατομα απο την περιοχη ειπαν να τον καλοδεχτουν και του του ετοιμασαν μια εκπληξη...
 Πανο τρικακια και συνθηματα....

"ουτε στην υπατεια ουτε στη νομικη , η εστια μολυνσης ειναι στη βουλη"
"το πΑΣΟΚ ειναι εδω και ληστευει το λαο"
"ουτε στο χαλανδρι ουτε πουθενα, εξω οι υπουργοι απο τη γειτονια"
"οταν τα βρισκουν μεσα στη βουλη, η αντιπολιτευση ειμαστε εμεις"
"η αλληλεγγυη το οπλο το λαων,πολεμο στο πολεμο των αφεντικων"
"λοβερδο ελα στο λαο σου"
οι υπουργοι δεν είναι εικόνα στις ειδήσεις,
στο δρόμο στο δρόμο μπορείς και να τους φτύσεις!

όπως και το εμπνευσμένο: ούτε στο χαλάνδρι ούτε πουθενά
τσακίστες τους ΔΙΑΣ σε κάθε γειτονιά.







Η "δημοκρατία" το όπιο των λαών, πόλεμο στον πόλεμο των αφεντικών.
Βεβαίως τα εισαγωγικά στο σύνθημα δεν "ακούγονται" αλλά χαλάλι, προσωπικά θεωρώ λάθος να τους χαρίσουμε και τις αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες, μόνο και μόνο επειδή η κοινοβουλευτική χούντα καταχράται έναν ψευδεπίγραφο προσδιορισμό. Η ταύτιση δημοκρατίας με ολιγαρχία του κεφαλαίου με υπαλληλία τους βολευτές έχει ξεκαθαρίσει ήδη απ' την εποχή του Μαλατέστα και δικαίως, ωστόσο κι εκείνος θεωρεί ότι όταν μιλάμε για δημοκρατία, μιλάμε αυτομάτως για κοινοβούλιο, δηλαδή ταυτίζει δημοκρατία με κοινοβουλευτική δημοκρατία, πράγμα που για μένα δεν είναι καθόλου αυτονόητο ούτε φυσικά η μόνη εκδοχή της. Σε τελική ανάλυση η δημοκρατία είναι κατά μια έννοια και διαδικασία και όχι μόνο πολίτευμα.
Ηαριστεράειναιπλέον καθεστωτική
αλλιώς θα ήταν πάλι μέσα στη φυλακή

Ύπουργοι λαμόγια νομίμως μας γαμάνε (ή με νόμους μας γαμάνε επίσης ειπώθηκε)
και κάποιοι "δημοκράτες" ακόμα συζητάνε ]

Όταν τα βρίσκουν στο κτίριο της βουλής
η μόνη αντιπολίτευση είμαστε εμείς

Δε σε θέλει ο λαός
πάρ' την τρόικα κι εμπρός

Πρώτα οι συντάξεις, τώρα η υγεία (αλλά κι η παιδεία βέβαια που δε χώραγε)
μπουρλότο και φωτιά σε όλα τα υπουργεία

300 μετανάστες έκαναν την αρχή
μη σκύβεις το κεφάλι
πολέμα τους κι εσύ

Ούτε ΔΝΤ ούτε και ΕΕ
πάρε την κατάσταση στα χέρια σου λαέ

Τρομοκρατία είναι η μισθωτή σκλαβιά
καμιά ειρήνη με αφεντικά
Κάποιος ηλικιωμένος δηλώνοντας δημοσιογράφος αριστερής εφημερίδας και ζητώντας να μην τον "φιμώνουν" -δηλαδή να αφήσουμε την εκδήλωση να εξελιχθεί "ομαλώς" - επικαλέστηκε τα χρόνια της φυλακής του και τη συμμετοχή στους Λαμπράκηδες για να πάρει πληρωμένη και δίκαιη απάντηση για "περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις". Δεν καταλαβαίνουν αυτοί οι άνθρωποι επιτέλους ότι η ίδια η παρουσία τους σε τέτοιες "δημοκρατικές" φιέστες αμαυρώνει από μόνη της το όποιο αγωνιστικό παρελθόν τους, παρέχοντας νομιμοποίηση στους γραβατωμένους φονιάδες του κράτους. Να μην μπορούν να σταθούν πουθενά, όλα τα άλλα είναι πολιτική ορθότητα του κώλου στην καλύτερη περίπτωση. Ο λόγος που ήμουν εκεί είναι οι αγώνες ΚΑΙ αυτού του ανθρώπου, αυτού που ήταν αυτός ο άνθρωπος και σήμερα προφανώς δεν είναι. Αν ξυπνήσει και το καταλάβει κερδισμένος κι αυτός κι εγώ αλλά πού...έχουν στρογγυλοκαθίσει στις δάφνες τους, στην πολιτική τους συνδιαχείριση και στα κονδύλια απ' τον κρατικό κορβανά. Έχουν ξεφτιλιστεί να μιλάνε πολλοί για αγώνα δια μέσου του "να τους ταράξουμε στη νομιμότητα". Δηλαδή είναι σε ένα αμάξι με μηχανή χαλασμένη και κλεμμένα τα λάστιχά του και θα βγει άκρη με το να κοπανιέσαι στη θέση του συνοδηγού μπας και πάρει μπρος το ρημάδι. Δηλαδή έχει χαθεί κι η κοινή λογική απ' την πολλή συνδιαχείριση και τη συστημική αφομοίωση.

Κόσμος διαφορετικός και ετερόκλητος σε αγαστή σύμπνοια μπροστά στον κοινό εχθρό και ασφαλώς δεν ήταν απ' την περιοχή μόνο.

video

Κατεβάστε το συνημμένο αρχείο (right click / save as): aad36.flv (application/octet-stream)
Embed video (right click / copy):


Κατεβάστε το συνημμένο αρχείο (right click / save as): 1vdprnm.mp4 (video/mp4)
Embed video (right click / copy):



πηγή: athens.indymedia (https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1271876)

10 Μαρ 2011

Παράσταση διαμαρτυρίας των ιατρών στην συνέλευση του ΠΙΣ


Συγκέντρωση στο Ξενοδοχείο Crowne Plaza Σάββατο 12 Μαρτίου στην συνέλευση του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου και ώρα 09।30 π.μ.

Θα έχει την μορφή διαμαρτυρίας προς τον όλα τα μέλη εκείνα και κύρια τον πρόεδρο του ΠΙΣ ενάντια στην κοροϊδία που συνεπάγεται η περιφρόνηση των δίκαιων αιτημάτων της πλειοψηφίας των ιατρών.

Θα πρέπει να στείλουμε ηχηρό μήνυμα πως πρέπει να ακούν την ιατρική κοινή γνώμη και να μην αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες με γνώμονα το προσωπικό ή κομματικό συμφέρον.
Θα έχει ενδιαφέρον και θα προσδώσει άλλη δυναμική η παρουσία νέων ιατρών।

ΥΓ. Ξενοδοχείο Crowne Plaza Μιχαλακοπούλου 50 (πρώην Holiday INN)

Πηγή drtsili.blogspot.com

Σχόλιο: να μια καλή ευκαιρία..Ας είμαστε όλοι εκεί!!!